Petr Vokurka
Archibald English Academy mohu vřele doporučit. Skvělý přístup lektora, výuka zábavnou formou a zlepšíte se nejen v angličtině, ale dozvíte i spoustu zajimavostí o životě v USA.
Zdroj:
Eliska Vesela
S vedením lekcí a s lektorem jsem nad míru spokojena. Docházím už více než rok a má angličtina se velmi zlepšila. Především jsem si zvýšila sebejistotu v komunikaci a naučila se spoustu často používaných výrazů rodilých mluvčích, které vás v klasické škole nenaučí. Můžete se těšit na osobní přístup, důslednost ale i zábavu. Maximálně doporučuji :)
Zdroj:
Lenka Fejtova
Jsem velice spokojená. Hodiny jsou zábavné a skvěle připravené. Ze svého pohledu oceňuji hlavně konverzační cvičení, která nejen rozšíří slovní zásobu, ale i pěkně rozpovídají. Mohu jen doporučit!
Zdroj:
Ondřej Trojan
Lektor je vynikající. Velmi kladně hodnotím přípravu na hodiny, trpělivost při komunikaci a důslednost při plnění úkolů. Myslím si, že se děti velmi zlepšili a hodně jim lekce prospěly.Ondřej
Zdroj:
Jan Kováč
Byl jsem velice spokojený s přístupem, kvalitou komunikace, porozuměním i celkovou domluvou nad tématy a obsahem. Rovněž musím podtrhnout osobní přístup a variabilní domluvu.
Zdroj:
Pavel Kucera
Jsem velmi spokojený. Lekce jsou praktické, angličtina kterou se běžně mluví. Mohu maximálně doporučit. Lektor je výborný.
Zdroj:
Mgr. Dominika Bakoš Kleinova, Ph.D.
(Přeloženo Googlem) Akbar je skvělý učitel a člověk. Hodiny jsou zajímavé a přizpůsobuje je vašim individuálním potřebám. Vždy se těším na angličtinu. :)(Původní)Akbar je skvelý učiteľ a človek. Hodiny sú zaujímavé a prispůsobuje ich vaším individuálnym potrebám. Vždy sa teším na angličtinu. :)
Zdroj:
jeannette pudilova
(Přeloženo Googlem) S Archibaldovými lekcemi jsem velmi spokojená, moje 15letá dcera si velmi zlepšila úroveň angličtiny. Lekce jsou dynamické, zábavné. Doporučuji na 100%.(Původní)Estoy muy satisfecha con las lecciones de Archibald ,mi hija de 15 ha mejorado muchisimo su nivel de ingles. Las lecciones son dinámicas , divertidas. Lo recomiendo 100%.
Zdroj: