Jana Sedláčková
Jeden z košů sice přišel poškozený, ale na můj mail obratem odpověděli, nasměrovali mě na online reklamace a poslali bezprodlení nový. Výborný zákaznický servis! Děkuji
Zdroj:
Martin Drápalík (KD Pohledec)
Objednané zboží vždy dorazilo bezproblémově. Co se týče reklamací, tak jsme za těch x let reklamovali pouze 2x píst od židle. Reklamace řešena okamžitou výměnou, následující den přišel náhradní. Po pár dnech došla i ručně psaná omluva a čokoláda. Takový přístup rozhodně není běžný a opravdu potěší.
Zdroj:
Wall Izo
Skvělý výběr (barvy i rozměry) a rychlé doručení - odpoledne objednáno druhý den dopoledne dodáno + doprava zdarma. Jen škoda že Toptrans nenabízí službu výnosu.
Zdroj:
Lukiss
Nedávno jsem zakoupil magnetickou skleněnou tabuli na popisování, měla přijít i s fixem, ten byl bohužel suchý. Od firmy mi přišel dotazník ve kterém jsem to uvedl, nic jsem od nich nečekal, takový fix stojí pár korun. Obratem mi od nich přišel vlastnoručně psaný omluvný dopis s čokoládou, velmi hezké gesto. Děkuji.
Zdroj:
Livie G.
S nakupem pres eshop teto firmy jsem byla spokojena...odpadkovy kos ktery jsem si objednala sice nesel otevrit ale reklamaci vyridili opravdu rychle a bez problemu a druhy kos co jsem si objednala je uz perfektni...dodani bylo prakticky do druheho dne a cena za dopravu byla uz zahrnuta v cene vyrobku coz velmi ocenuju
Zdroj:
Jakub Popelka
Nevím, kde jinde se dá takhle naklikat nábytek na míru. Sice jsme dodávku museli dvakrát reklamovat, ale společnost situaci vyřešila férově a mile a k naší spokojenosti. Knihovna je super!
Zdroj:
Martin Podloucký
Super výběr, super ceny. A není pro ně problém dovézt dvě palety zboží. Skládání skříní je jednoduché.
Zdroj:
Jiri H
Půl roku jsem sháněl po všech eshopech dílenskou židli. Buď byla vyprodaná i když byla skladem, nebo dodávka min. za měsíc U B2B Partner židle kterou jsem sháněl objednána, během dvou dnů dodána. Maximální spokojenost!!
Zdroj: