Mariana Bisová
Ráda bych vyjádřila své poděkování za vynikající pomoc, kterou mi poskytla zaměstnankyně infolinky. Její prozákaznický přístup byl opravdu na vysoké úrovni – byla velmi vstřícná, trpělivá a ochotná naslouchat všem mým dotazům. Díky jejímu profesionálnímu jednání jsem si během hovoru byla jsem si jistá, že mi chce skutečně pomoci.Takto profesionální a lidský přístup je dnes opravdu vzácný a zaslouží si velkou pochvalu.
Zdroj:
Martin Beránek
Skvěle pokrytí míst, kde lze karta využít. Pro zákaznický servis na 1* - vždy se snaží najít řešení a byť se ne vždy najde, snaha je vidět. Notifikace o všem, co uděláte a rovněž přehledná aplikace pro aktuální stav, historii atd.
Zdroj:
Milos Sedina
Rád bych poděkoval Lence Rybáčkové ze Zákaznického centra Benefit Plus, která mě mj. provedla i úskalím čerpání benefitu v podobě koupě vstupenek do divadla.
Zdroj:
Veronika Nováková
Děkuji slečně Veronice Kyšperské za rychlé a profesionální vyřešení mého problému a hlavně za lidský přístup. Příště se opět ráda na zákaznické centrum obrátím.
Zdroj:
Eliška Pfleger
Jsem velmi spokojená, měla jsem problém se přihlásit do účtu.Na email mi paní Rybáčková reagovala okamžitě a hned mi dokázala pomoct! Moc děkuji
Zdroj:
Martin Zvolský
Rychlá reakce, pozitivní odpověď->vynikající podpora-jsem naprosto spokojen...😉Ještě jednou děkuji za skvělou podporu a přeji pohodový den!🙂Zdraví Martin Zvolský
Zdroj:
Kryštof Kratochvíl
Můžu jen vychválit. Množství partnerů. Možnosti využívání e-stravenek a zákaznický servis. Vše TOP.
Zdroj:
Andy
Velice děkuji paní Veronice Kyšperské za vstřícné a rychlé vyřízení mé objednávky. Díky svojí vstřícnosti mi ušetřila spoustu starostí a telefonů. Její milé až nadstandardní jednání mě velmi překvapilo a samozřejmě potěšilo. Opravdu neuvěřitelné.
Zdroj:
revieweuro.com
Nikola
Chci napsat velkou pochvalu na zaměstnankyni Denisu Haškovou. Profesionální přístup, velmi příjemná a ochotná. Ještě jednou děkuji. Neporovnatelné s paní se kterou jsem hovořila před tím, která mi nebyla schopná odpovědět na otázku, skákala do řeči a zvyšovala hlas.
Zdroj:
revieweuro.com
Jaroslava
Děkuji týmu Benefit Plus za vstřícnost a ochotu vždy vyřešit všechny moje požadavky. Dnes konkrétně paní Šárové:).
Zdroj:
revieweuro.com
David
Super přístup. Paní mi na veškeré dotazy odpověděla, vše podrobně vysvětlila i email s přesným postupem jak danou věc vyřešit poslala.
Zdroj:
revieweuro.com