Tomáš Šejna
Nechával jsem si v servise provést kompletní ošetření podvozku, rozuměj jako špinavá a nezáslužná práce. Vše proběhlo dle domluvy, byla dodána dokonce i fotodokumentace. Navíc mi v servise vyměnili vadný náboj kola a vylomený deflektor, když auto bylo na zvedáku, o těchto závadách jsem ani nevěděl. Auto jsem dostal umyté a vyčištěné. Za mě vřele doporučuji dále!
Zdroj:
Jakub Elbl
Tento servis mohu jenom doporučit. Profesionální přístup, výborně školeni zaměstnanci a snaha vždy, v rámci možností vyjít vstříc zákazníkovi. Pro mne vzor pro jiné servisy.
Zdroj:
BEATA NOUR MOHAMMADI
Jsem dlouholetá zákaznice. Výborný servis i ochota vyjít vstříc. Další auto bude opět SUZUKI.
Zdroj:
Ján Hlina
(Přeloženo Googlem) Profesionální služby. Auto objednané z Ruské federace je již u nás. Velice děkujeme. Je jasné, že služeb využijeme ještě jednou.(Původní)Profesionálne služby. Auto objednane z Ruskej federácie je už u nás. Veľmi pekne ďakujeme. Je jasné, že služby využijeme ešte raz.
Zdroj:
user
Friendly staff, patient with my bad Czech:) I got a comprehensive photo documentation, so I know exactly what I paid for. I recommend
Zdroj:
revieweuro.com
Jiri
Vozidla Dongfeng mě hodně zaujala. Glory 580 je srovnatelné se Š Kodiaq, ale za poloviční cenu. Ve chvíli kdy palubní počítač bude mít vychytané mouchy (okamžitou spotřebu a pod.) jdu do toho. Opravdu za málo peněz hodně muziky. Takhle jsem koupil jedno z prvních vozidel KIA v ČR.
Zdroj:
revieweuro.com
Jiří
CanoCar v Brně mohu jen doporučit. Z Ostravy jsem si tam zajel pro nový S Cross. U místních prodejců byla čekací doba na nový vůz 12 měsíců, v CanoCar se mi poštěstilo sehnat vůz za 1 měsíc. Personál ochotný, vstřícný. Nákup vozu vyřízen v podstatě na dálku telefonicky + emailem. Samotné předání vozu na prodejně a i první servisní prohlídka rovněž bez problémů.
Zdroj:
revieweuro.com
Adéla
Profesionální přístup, kvalitní péče o zákazníka. Jak s koupí vozu, tak se servisem jsme vždy spokojení.
Zdroj:
revieweuro.com
Ján
Profesionálne služby. Auto objednane z Ruskej federácie je už u nás. Veľmi pekne ďakujeme. Je jasné, že služby využijeme ešte raz.
Zdroj:
revieweuro.com
Jan
Servis proběhl dle plánu od naplánování až po předání vozidla po ukončení prohlídky. Cena prohlídky je relativně vysoká, což je problém všech značkových servisů.
Zdroj:
revieweuro.com
Pavel
K panu Konečnému, některé Jimny nemají ve výbavě pylový filtr, na vašem voze se nedělala jen servisní prohlídka, ale i další servisní úkony
Zdroj:
revieweuro.com