Alois Žák
Servis Mazda CX5 po dvou letech na jedničku. Vše v pohodě, rychle a kvalitně, profesionální přístup celého servisu, Dobré zázemí i káva.Ani po šestém roku servisu nemám výhrady. Stále je tento Mazda servis nejlepší. Děkuji.Ing. Alois Žák
Zdroj:
Lukáš Verner
Od pana Trávníčka jsme kupovali Subaru Levorg a jsme nadšení nejen z auta jako takového, ale i z přístupu prodejce. Po celou dobu co jsme prodej komunikovali byl milý, vstřícný a nic nebylo problém. Na jeho přístupu se nic nezměnilo ani po té co jsme s autem odjeli. Kdykoliv jsem se na něj obrátil, vždy ochotně pomohl či poradil. Je na něm vidět že auta co prodává "miluje" a nejde mu jen o co nejvyšší prodeje. Více takových :-)
Zdroj:
Rostislav Košárek
Osobně mohu jenom doporučit! Servis na špičkové úrovni a celkově zde nebyl s ničím problém, slova jako nejde,neumíme, nevyřídíme jsem ve společnosti Ivos zatím neslyšel. Zapůjčení servisního vozu, rady a tipy pro můj vůz jsou velkým + zde vidím v osobě pana Trávníčka, který nám s našim rodinným vozovým parkem několikrát pomohl. Mohu jenom doporučit. Celkově Značky Subaru a Mazda jsou dlouhodobě držákem a zárukou kvality.
Zdroj:
Jan Michlovský
Profesionální a přitom přátelské prostředí. Paní Zuzana mi při předávce vozu vše ochotně vysvětlila.
Zdroj:
Zuzana Karpisova
(Přeloženo Googlem) Auto jen ze Subaru Ivos Zlín a jen u p. Trávnička.(Původní)Auto len zo Subaru Ivos Zlín a len u p. Trávnička. 👍👍👍👍👍
Zdroj:
Lubomir Sterba
zatím mám vůz pouze objednaný, ale připojují se k recenzim o profesionálním a příjemném vystupování zvláště pana Travnička. Celý autosalon působí nadstandardně dobrým dojmem.
Zdroj:
tomas tomas
vynikajuca spolupraca od zaciatku az do konca.pan Travnicek nam spravil servis predaja aky sa nevidi len tak bezne.navrhol poradil a zariadil vsetko podla potreby poziadavie a snov..dakujemtesim sa aj na dalsiu spolupracu aj pripadny servis
Zdroj:
Petr Osadník
Mé hodnocení se vztahuje k prodeji vozu Subaru. Prodejce (pan Trávníček) je svým přístupem jeden z nejlepších jaké jsem zažil. Velmi příjemná, nevtíravá a upřímná komunikace, ochota řešit jakékoli detaily, dodržení všech dohodnutých záležitostí... A hlavně toto chování neskončilo objednáním resp. předáním vozu jak bývá zvykem jinde. Přesně takhle by to v obchodě s novými vozy mělo vypadat.
Zdroj: