Jaroslav Casciani
Jediný iWant, který mi dokázal pomoc (byl jsem ve dvou jiných). Ochota, slušné chování. Pokud by jste měli opravdu velký problém s reklamací, obraťte se na pana Černého. Jde vidět, že normální a slušní lidé ještě existují. Bez pána bych reklamaci nevyřešil a nebyla chyba na mé straně. Už jsem nevěřil ale naděje umírá poslední. Chtěl bych moc poděkovat. 🙏👍😊
Zdroj:
Anastasiya Budlyanska
Velice milá a ochotná obsluha. I přes potíže s rezervací zboží kvůli mé neznalosti, kdy jsem následně měla čekat hodinu na vyřízení to obsluha na výdeji vyřídila téměr okamžitě. Místo hodiny jsem tudíž čekala pouze 15 min. Super přístup.
Zdroj:
Martin Krejza
První zkušenost. Výměna baterie v iPhone. Za 1,5 hotovo a vše ok včetně komunikace. Kousek od OC Zličín, kde si mezitím cournete.
Zdroj:
John Parker
Přinesl jsem Airpody po záruce, protože byl zvuk moc potichu. Nabídli mi za 449 Kč čištění a diagnostiku a během pár minut byl problém vyřešen, takže to za ty peníze určitě stálo. Super
Zdroj:
Michaela Králová
Vstřícný personál, bleskové vyřešení reklamace. Dodání nového zařízení hned druhý den. Děkuji a jednoznačně doporučuji
Zdroj:
Petr Zákostelna
Vynikající spolupráce.objednavka servisu na čas, práce na 10 min. Po celou dobu trvání diagnostiky jsem nemusel dát telefon z ruky.ochotny personál.vse ok
Zdroj:
Cruciel Reyes
(Přeloženo Googlem) Personál mluví anglicky a je užitečný. Dostupnost většiny produktů a pokud je nemají, můžete si je objednat (doručení může být poměrně rychlé, např.: doručení druhý den nebo vyzvednutí na prodejně)(Původní)Staff speaks English & it’s helpful. Availability of most products and if they don’t have it you could order (delivery can be quite fast e.g.: next day delivery or pick up in the shop)
Zdroj: