Naďa Prášková (Dejlová)
Chtěla bych moc poděkovat za zaslání nového časopisu Kutílek . Původní číslo nám nebylo doručeno . Ještě jednou moc děkuji. Ta radost naší tříleté vnučky,že ji konečně časopis přišel,je k nezaplacení. Díky
Zdroj:
Naďa Bazalová
Jsem velice spokojená a doporučuji ostatním. Když mi některé číslo nepřišlo, ochotně mi poslali druhé. Moc za to děkuji.
Zdroj:
Markéta Bukolská
Jsme spokojeni se službou SEND, není co vytknout. Rozhraní asi používat nebudeme, zajímá nás časopis, který odebíráme a jsme vděčni za co nejmenší manipulace kolem. Děkuji.
Zdroj:
Jaroslava Bruthansová
Mám jen pozitivní zkušenost, pokud výjimečně nastal problém (ztracený předplacený časopis během dopravy), bylo obratem dodáno znovu. Děkuji a doporučuji.
Zdroj:
Dana Pekárková
Předplatné kupuji jako dárky a zatím spokojenost.Za celý rok 2 nedoruceni,ale reklamace provedena okamžitě.
Zdroj:
Květa
Send doporučuji, rychlá reakce, vše bez problému. Reklamace vyřešena do druhého dne. Balíčky vždy dorazí do dne kdy mají.
Zdroj:
ROLAND Herzig
Vse v naproste pohode. A kdyz nedojde, tak hned poslou znovu!!! SUPE🤘🏻🤘🏻🤘🏻🫵🤘🏻
Zdroj:
Eva Pišvejcova
Jsem naprosto spokojena,prosím o ukončení podávání zpráv odeslání časopisu Můj čas na kafíčko,jedná se mi pouze o potvrzeni přijatého předplatného na časopisy:Můj čas na kafíčko,Rytmus života a TV MAX..Děkuji za pochopení,s přáním hezkého dne Pišvejcová Eva Hradec Králové
Zdroj:
Miriama Hrudová
(Přeloženo Googlem) Casopis odebírám od roku 2022 a jsou tam skvělé recepty.(Původní)Casopis odoberam od roku 2022 a su tam skvele recepty .ODporucam
Zdroj:
Peťo Pentka
(Přeloženo Googlem) ...z mé strany Max. spokojenost...(Původní)...z mojej strany max. spokojnosť...
Zdroj: